{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 31 augustus 2022

Zomer 2022, zomerbloem, zonnebloem

Zomer 2022, zomerbloem, zonnebloem


De laatste dag van augustus, een mooie dag om af te sluiten met een van m'n lievelingsbloemen, de zonnebloem.

Ik heb 'm niet zelf in de tuin en dit jaar had m'n buurman ze ook niet gezaaid. Gelukkig zijn anderen wel zo slim geweest en kom ik ze regelmatig tegen tijdens wandelingen. Deze zag ik in de stad, vlakbij de Waterpoort.


En deze toen ik naar Lydia wandelde:


Uiteraard zat de zonnebloem in m'n Bloemen-ABC. Het patroon van de zonnebloem vind je hier.


Onder het label "zonnebloem" vind je nog veel meer zonnebloemen 🌻🌻🌻


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🌻🌻🌻


Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. prachtige zonnebloem foto's, hier hebben de buren een heel veld vol gezaaid, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi de zonnebloem en de laatste letter van het bloemen abc maar zover ben ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, zonnebloemen zijn mijn favoriet. Helaas heb ik dit jaar maar 2 exemplaren in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen! Els (DDFZ)

    BeantwoordenVerwijderen