{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 augustus 2022

Zomer 2022, zomerbloem, rozenbottel

Zomer 2022, zomerbloem, rozenbottel


In de zomerse bloemen-serie gaat het vandaag over rozenbottelrozen. Ik zag deze bloem zomaar tussen de stenen:


Ik heb ooit 2 planten in de tuin gehad en heb jam gemaakt van de bottels. Heel veel werk, een half potje... En toch: de lekkerste jam ooit! Ik heb de planten uit de tuin gehaald omdat er zoveel doorns aan zitten.
Af en toe koop ik nu gewoon een potje rozenbotteljam.

Vorig jaar zorgde die herinnering ervoor dat ik de roos van deze plant haakte voor de R van m'n Bloemen-ABC


Dit patroon vind je hier. Je zou 'm ook helemaal roze kunnen haken, i.p.v. wit met roze.


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Ha die kom ik dus bijna tegen ik ben bij de q. Maar moet hetcweer ff op een rijtje zetten

    BeantwoordenVerwijderen