{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 augustus 2022

Dinsdag - poppendag Haak een knuffel voor Oekraïne (2)

Dinsdag - poppendag  Haak een knuffel voor Oekraïne (2)


Eind juli schreef ik hier over de actie "Haak een knuffel voor Oekraïne. Ik had al een klein beginnetje, maar dat was ik kwijt toen ik er mee verder wilde. Niet zo erg, want het was nog maar een héél klein beginnetje. Dit is de nieuwe start:


Ik haakte de benen iets anders aan elkaar dan in het patroon staat, zo had ik geen gaatje dat ik dicht moest naaien. 

Ik wil de armen er eigenlijk ook direct aan vast haken, daarom haak ik die nu eerst. Een arm is hier al klaar.


Dit haakwerkje ging mee naar het Creatief Café in de bibliotheek afgelopen donderdag en het is zowaar gelukt arm 2 te haken:


Ook een begin van het lijfje is gehaakt:


Het patroon vind je hier bij DenDennis. Daar lees je ook alle informatie over de actie. Ik heb overigens nog geen plaatselijke winkel gevonden die hier aan meewerkt. Ik denk dat de knuffel van mij naar de Dorcaswinkel gaat. Dat is ook een goed doel.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie actie! Leuk patroontje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de knuffel af is vind je vast het eerste begin, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke actie maar daar heb ik ook nog niks van gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie actie inderdaad, en bij de Dorcaswinkel is het
    zeker goed op z'n plaats.

    BeantwoordenVerwijderen