{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 augustus 2022

Creatief Café in juli en augustus

Creatief Café in juli en augustus


Morgen is het weer de derde donderdag van de maand en dan is er Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Kijk, dit is hun nieuwe poster:


Met breiwerk van De Breimeisjes 🙂

Hoog tijd om nog even over de juli-editie te vertellen! Ik heb weer wat handwerkjes op de foto gezet en die mag ik laten zien.

Henne was er nu voor het eerst. Zij en Yke haken op dit moment handpoppen voor de bibliotheek. Henne had Harry ingeleverd:


Yke had deze ook al gehaakt, zelfs al 2 stuks begreep ik. Ook een vuilnisemmer en ze was nu met een vlinder bezig:


Als ik het goed begrepen heb, is het iets voor de kinderboekenweek. Zo leuk dat deze twee vrouwen dit willen haken! En wat haakt Yke veel!

Hennie was aan het breien met een "Drukwerk-muts":


Natuurlijk had Atty alweer een dekentje klaar voor het goede doel waar zij al een tijdje voor aan de haak is:



Henne was met een trui bezig:


Mooi kleurverloop!

Bea had o.a. haar sokkenproject mee:


En zo leuk: Agnes had een Breibijbel en een haakboek aangeschaft en gaat verder met haar handwarmer-project. Ze gaat nu verschillende steken uitproberen. En ze begint met de gerstekorrel.


Ik weet eigenlijk niet eens meer wat ik toen aan het doen was. Dát staat niet op de foto. Het was wel heel gezellig en ik was aan het socializen, aan het helpen en wat reclame aan het maken.
Morgen mogen we dus weer, zoals op elke derde donderdag van de maand.
Van 14.30 - 16.00 uur in de bibliotheek in Sneek.
In meer bibliotheken kun je meedoen aan een Creatief Café.
Vraag het bij je bibliotheek of kijk eens op hun website!


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: