{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 25 augustus 2022

Zomer 2022, zomerplant, cactus

Zomer 2022, zomerplant, cactus


In de zomermaanden juli en augustus komt er regelmatig een bloem voorbij. Vandaag kies ik voor de cactus. Ook omdat ik voor moederdag dit jaar die prachtige doos met cactussen en vetplantjes kreeg, zie ook deze blog.

In de doos zitten drie zakjes met elk een boekje met instructies, steeds voor 3 plantjes. Zoon wilde heel graag meebouwen en we kozen toen allebei een zakje uit en zo stonden er al snel een paar leuke cactussen op tafel.



Zelf wilde ik heel graag die met de roze bovenkant maken. Het zijn heel diverse soorten zoals je ziet, klein en groter, nogal groen en met veel kleur.


Elk plantje zit in een vierkant zwart "potje" en die potjes kun je op verschillende manieren aan elkaar bevestigen.


Op dit moment staan ze alle 9 bij elkaar op tafel:


Ik heb ook vaak cactussen gehaakt, onder het label "cactus" kom je er verschillende tegen.
O.a. deze sleutelhanger:


Makkelijke en leuke plantjes, zeker zulke zelfgemaakte en die van Lego!


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!


Fijne dag, fijne zomertijd  🌵🌵🌵


Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: