{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 augustus 2022

15 augustus 2022 Grannysquareday 2022

15 augustus 2022 Grannysquareday 2022


Vandaag is het Grannysquareday 2022!
Ik doe mee en heb in de afgelopen tijd 4 grannysquares gehaakt, die heb ik in 1 collage geplaatst:


Deze foto ga ik waarschijnlijk ook gebruiken op Instagram.
Irene doet ook mee, via mijn account. Dit is haar grannysquare:



Als je iets plaatst op Instagram is het de bedoeling dat je er een aantal hashtags bijplaatst. Dat is een "hekje": # met daar direct achter een woord of woordencombinatie.

Ik schreef voor Breiclub.nl deze blog over Grannysquareday en hoop dat lezers daarvan meedoen en deze gebruiken:

#breiclubgrannysquaredeken2022

Ik zou het leuk vinden als lezers van mijn eigen blog deze gebruiken:

#grannysquaredagnl2022

Sowieso moet je deze gebruiken:

#grannysquareday2022

Leuk als jij ook meedoet! Ik ga kijken of ik mooie virtuele grannysquaredekens kan vinden bij die hashtags. En mocht dat zo zijn, dan kom ik hier zeker nog eens op terug.

Hele fijne, warme Grannysquareday 2022!



Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Granny's heb je gehaakt, lekkere frisse kleuren. Wat ga je er van maken, een dekentje? In 2016 ging ik op haakles omdat ik Granny's wilde leren haken, want die vond ik zo leuk. Hoewel ik ze nog steeds heel erg leuk vindt heb ik daarna amper meer een Granny gehaakt! Toch maar eens doen, er is genoeg inspiratie te vinden op jouw blog! Fijne maandag! Hartelijke groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Granny's :) ik heb een tijdje gebreid, ook leuk om te doen, nu wil ik weer eens gaan kijken welke deken ik ga haken, misschien wel van granny's, een leuk project voor de herfst/winter om mee te beginnen. Fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk heb er ook 1 gepost op ig. Granny s haken altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Granny dag, hihi. Ik wist niet dat het bestond. Mm.. ik vind een granny haken wel leuk maar die draadjes afhechten, vind ik minder. Ik heb echter wel een stapeltje effen granny's liggen dus ik zou er eentje kunnen posten. Even kijken straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt lekker grote granny square gemaakt, mooi! Het was leuk om dit keer mee te doen. Ik heb je tip gebruikt en wat foto's gemaakt om een virtuele granny deken te maken.

    BeantwoordenVerwijderen