{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 februari 2022

Happy Handmade Living 11

Happy Handmade Living 11


In januari was ik jarig en ik kreeg o.a. het nieuwste nummer van Happy Handmade Living, nummer 11. In december had ik het vorige nummer gekregen, daarover vertelde ik hier al.

Dit is nummer 11:


Weer een zeer inspirerende inhoud:


Er staan echt veel verschillende technieken in dit blad. Kijk, ik heb het even zorgvuldig bekeken, je vindt deze keer patronen om te breien, haken en borduren:


en ook een heel leuk knutselidee, weven en punching:


Verder ook weer een mooi reisartikel, over de Alvarve, lekkere recepten, van alles om te lezen, en een DIY voor body butter en massageolie. Heel afwisselend dus! Een super leuk cadeau, ik ben er blij mee 😊

Enige praktische informatie: dit blad komt 4x per jaar uit en de volgende ligt 31 maart in de winkel. Lisanne Multum is het creatieve brein achter dit magazine.
De prijs is € 8,95. En je kunt er ook een abonnement op nemen. 
Hier vind je de website.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten