{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 17 februari 2022

Mystery Blanket 2018, de haakversie (4)

Mystery Blanket 2018, de haakversie (4)


5 blokken klaar, nog 1 blok te gaan. En dat blok heb ik er even bij gezocht, want ik heb er al wat aan gedaan.


Dit is al met enige aan passingen van mezelf. Ik heb ook nog een soort van slinger met bloemen:


Die had ik op zich al vast moeten haken, maar ik heb destijds besloten om ze er achteraf op te zetten. Eerst maar eens kijken wat ik dan nu moet gaan doen, want het is al even geleden dat ik er tijdelijk mee stopte.

Het deel waar ik mee bezig was, heb ik hier af. Dat was nog maar iets meer dan een toer:


Ik ben bezig geweest om de bloemen erop te naaien. Ik heb nu toch besloten eerst een vierkant te haken en ze helemaal aan 't eind erop te haken. 


Dus ik verzin eerst zelf nog een aantal toeren en sluit dan waarschijnlijk wel af met de laatste toeren van het patroon. 


Dit is de haakversie van de Mystery Blanket 2018, van Breiclub.nl. Het ontwerp is van Bianca Boonstra - Becker van Chefwol.nl. Breiclub.nl heeft elk jaar nieuwe Mystery Blankets, steeds een haakversie en een breiversie. En je mag er best langer over doen dan een jaar 😊
Ik haak vrolijk verder!

Wil je meer weten over deze Mystery Blanket? Je vindt het terug onder het label Mystery Blanket 2018.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je het weer opgepakt hebt!
    Zelf vind ik het altijd een grote stap; vaak weet ik dan niet meer precies hoe het zat en ik heb dan eigenlijk geen zin om daar veel energie in te stoppen. Maar als het dan toch lukt, dan is dat een prachtige beloning. Hopelijk geldt dat ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed opgepakt, wordt weer heel mooi. Zijn het allemaal blokken ?? oeps ik lees niet goed allemaal blokken dus laat je de anderen ook nog zien ik kan ze me niet zo goed meer herinneren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren zijn zo super bij elkaar, het wordt echt
    PRACHTIG. Dat ga jij weer helemaal voor elkaar krijgen.
    Vind dat altijd bijzonder knap van je!!!

    BeantwoordenVerwijderen