{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 22 februari 2022

Dinsdag - poppendag Lente wil naar dansles (2)

Dinsdag - poppendag Lente wil naar dansles (2)


Vorige week vertelde ik van de plannen van Lente, om naar dansles te gaan. En ze heeft al prachtige dansschoentjes en een vest van Maria gekregen.

Er komt een geweldig mooi jurkje bij. Kijk, dit is het begin:


Maria gebruikte het patroon van het ballerina rokje uit het boek van Arne & Carlos. Alleen breit zij het van beneden naar boven, omdat ze er een jurkje van wil maken. Het was wel enigszins uitdagend, het patroon andersom te lezen, schreef ze mij.


Lente is vast en zeker in haar nopjes met dit leuke stippenpatroon:


Op de volgende foto zie je dat de tailleband van de rok klaar is en dat Maria begonnen is met het bovenstukje. Daarvoor gebruikte ze het bovenste deel van de mouwloze jurk uit het boek van Arne & Carlos.


De knoopjes matchen perfect en maken het jurkje helemaal af.


Volgende week laat Lente zien hoe mooi het haar staat.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ik weet bijna zeker dat Lente het mooiste dansjurkje van de hele groep heeft. Oh, wat zullen de andere meiden jaloers zijn... en dat snap ik nog ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig dansjurkje wat een leuk patroontje.En leuke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jurk, daar kan Lente goed in dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh om te smelten zo lief, een super TuTujurkje.
    Ben er zeker van dat Lente met dit jurkje nooit
    meer te stoppen is en continu pirouette blijft
    draaien.
    Dat bovenlijfje met de knopen doet me aan een kikker denken.

    BeantwoordenVerwijderen