{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 februari 2022

Creatief Café, de eerste keer van 2022

Creatief  Café, de eerste keer van 2022


Op 17 februari was er voor de eerste keer in dit jaar een Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Wat was het weer leuk om samen te komen!

Er zat al iemand, Alie, een nieuwkomer. Ze zat een mandala te kleuren. Ik vergat een foto te maken. Wel leuk: een andere activiteit!

Ik kwam ongeveer tegelijk met Tara en al snel kwam ook Henny en even later schoof ook Bea aan. 


Henny  en Bea waren allebei met een deken bezig.


Tara haakte aan een boodschappennetje. 


Zelf was ik vooraf thuis aan 't rommelen en opruimen, ik had handwerkspullen in verschillende tasjes gedaan en... nam een tasje mee met alleen garen 🤔  Niet zo handig! Gelukkig had Henny nog wat breinaalden extra mee, zo kon ik ook bezig. Een experimentje, het is niet naar m'n zin. Dit haal ik weer uit.


Ik vond ook nog wat gezellige boeken en een paar Anna's, vol inspiratie. Dus een geslaagd bezoek aan de bieb.
Zo leuk ook, gezellig bijkletsen, we hadden heel wat bij te praten!

De volgende keer is op 17 maart, het is altijd van 14.30 - 16.00 uur. 


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me nou zo gezellig! Fijn dat het weer kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen jullie genoten hebben, heerlijk zo samen
    met iets bezig zijn en bijpraten. Was je experimentje
    een nieuw model theezakje???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan zoiets 'gewoons' nu bijzonder aanvoelen hè.
    Fijn om elkaar daar weer te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er viel vast een heleboel bij te praten, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen