{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 februari 2022

Aanhaken in de bieb

Aanhaken in de bieb


Volgende week is het de derde donderdag van de maand. Dat is in principe de dag dat er in de bibliotheek Creatief Café is. Vorige maand ben ik niet geweest. Dat was ook nog in de tijd van de lockdown, vlak voordat er versoepelingen kwamen. Ik was al heel blij dat we gewoon naar de bieb mochten!

De keer daarvoor, in december, was ik er samen met Tara. Wij hebben vaak even contact met elkaar, dan weten wij zeker dat we er niet alleen zitten 😉
We hebben fijn bijgepraat en ook gehandwerkt, ik vergat foto's te maken. 
Van de keer ervoor heb ik wel wat foto's, we waren toen met z'n vieren.


Leuke kleuren in dat dekentje "Call the midwife"! En er werd aan een laptophoes gehaakt. Ik geloof dat het breiwerk van Tara handschoenen werden en ik was toen nog bezig met een blok van de Mystery Blanket. Ik moet nog steeds 1 blok afmaken trouwens.

Die keer lagen er ook boeken in de bibliotheek van de actie Nederland Leest en ik nam er een mee:



De titel spreekt me heel erg aan, dat snap je wel 😉
Al heb ik 't nog niet gelezen op dit moment. Dat gaat zeker nog gebeuren.

Maar goed, volgende week is 't dus weer de derde donderdag van de maand. Ik ga Tara vragen of zij gaat. Het is van 14.30 - 16.00 uur. Ik laat het zeker nog weten op Facebook en Instagram of wij er zullen zijn op 17 februari.
Kom jij dan ook? Gezellig!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Och dat is leuk gezellig weer aanhaken.
    Een fijne handwerkmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en fijn dat het weer kan :)
    Alvast een gezellige handwerkmiddag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat gezellig weer om samen te handwerken en natuurlijk hoort daar een gezellig kletspraatje bij

    BeantwoordenVerwijderen