{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 30 december 2021

Happy Handmade Living

Happy Handmade Living


Begin december vond ik de Happy Handmade Living in m'n schoen. Lisanne Multem is het creatieve brein achter dit blad.


Zoals je ziet is dit een kerstnummer. Ik vond het een erg leuk blad en laat je er iets van zien.

In dit blad vind je veel zelfmaakideeën, ik vond deze adventskalender erg mooi.


Het is niet alleen haken en breien. Hier wordt beschreven hoe je je kerstballen een ander kleurtje zou kunnen geven:


Zelf ben ik niet erg van de steeds veranderende kleuren in 't interieur, maar ik vind het idee heel goed.

In dit blad lees je ook veel over styling, voor kleding én interieur.
Met ook weer zelfmaakideeën. In deze collage zie je servetringen, glasmarkers en placemats:


Ook een paar recepten en leuke stedentrips zag ik in deze editie. Het lijkt nu een beetje mosterd na de maaltijd, omdat de kerstdagen al voorbij zijn. Voor mij is dit een echt bewaarnummer en ik zou er best iets uit kunnen maken voor de volgende kerst. En er staan patronen in voor een mooie omslagdoek in en een deken en nog veel meer.

En... vandaag komt het nieuwe nummer uit:


Ik weet toevallig dat Sinterklaas dit blad kocht in een leuk pakketje samen met een ander blad. Normaal gesproken kostte het € 8,95.
Het is een prachtige glossy, ik denk dat ik 'm nog wel eens koop.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tijdschrift, wel prijzig.. Ik vind die adventskalender ook heel mooi zeg, prachtige zakjes en dan in die tinten...wow..
    De uit-tips zijn ook nooit weg, dat komt vanzelf wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zich vind ik de prijs wel meevallen. Het blad verschijnt 4x per jaar, heb ik nu net gezien. Er staan best veel leuke patronen en zelfmaakideeën in.

      Verwijderen
  2. Ik heb mezelf een abonnement cadeau gedaan, omdat er verschillende technieken instaan en het tijdschrift ziet er heel aantrekkelijk uit. Heerlijk om door te bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja een leuk blad om te genieten en zeker om te bewaren.
    Die adventskalender is heel leuk...iets voor volgend jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had een thee-adventskalender voor m'n zoon die alleen uit losse zakjes thee bestond. Daar was dit best leuk voor geweest :-) Wel een hele klus, maar ik vind het een mooi idee!

      Verwijderen
  4. Happy Handmade Living lijkt me een verrukkelijk blad om
    heerlijk door te bladeren en je te laten inspireren.
    Mooi dat er allerlei patronen in staan waar je meteen
    mee aan de slag kan. Doe mij ook maar zo'n blad ;o)

    BeantwoordenVerwijderen