{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 21 december 2021

Dinsdag - poppendag December Mystery Gnome (3)

Dinsdag - poppendag December Mystery Gnome (3)


Deze week zit de mysterieuze gnome op de poppendag. Hanako hoop ik volgende week weer te laten zien.

We zitten in de week voor kerst, als het goed is komt op 24 december de laatste aanwijzing voor het maken van de December Mystery Gnome. Vandaag laat ik zien hoever ik ben.


"Clue 9" zorgde voor de bodem. Kijk, die is ook echt mooi:


De volgende aanwijzing was het breien van nog 2 i-cords en bij aanwijzing 11 werd het een complete gnome:


Met rugzak:


Daar moest wel wat in, vond zoon:


Ik heb wel eens gelezen dat Tillandsia (dat is zo'n luchtplantje) dit niet fijn zal vinden, dus dat moet nog wat anders worden.

Ik vond in m'n kerstspullen ook een gehaakte "gnome" die ik een hele tijd terug haakte. Het zijn al dikke vrienden:


Ik weet niet of ik die gnome, die een tomte blijkt te zijn, eerder heb laten zien. Ik heb 'm in ieder geval toen geen handig label gegeven, dus kan ik het nu niet terug vinden. Het was een gratis patroon, dat heb ik wel teruggevonden, hier.
Ondertussen ben ik weer iets aan 't breien, wat zal dit worden? Ik ben benieuwd naar de laatste aanwijzingen.




Deze Gnome is de Mystery Gnome Kal 8 van Imagined Landscapes.
In deze blog schreef ik over het begin en alle garens waar ik uit gekozen heb.
Alle blogs hierover zijn terug te vinden onder het label December Mystery Gnome.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Haha, wat is hij gaaf! De laatste aanwijzing is vast iets voor in zijn rugzakje. Ik vind het ventje echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt hij leuk, ik had al wat onderdelen gezien op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem wel heel erg leuk Akkelien, maar wat het
    laatste breisel moet gaan worden?????
    Misschien krijgt hij een lange neus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat rugzakje is schattig!
    Je eerder gemaakte tomte ziet er lekker stoer uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh hij is echt wel heel erg leuk, ik ben benieuwd wat er nog bij komt.

    BeantwoordenVerwijderen