{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 7 december 2021

Dinsdag - poppendag Hanako (2)

Dinsdag - poppendag Hanako (2)


Deze week heb ik geprobeerd regelmatig wat aan Hanako te doen. 


Zoals je ziet heb ik de beentjes gehaakt. Alles wordt gedaan met haaknaald 2 en dat is best wel priegelwerk. Dat is het natuurlijk sowieso, met zulke kleine onderdelen.
Ik heb de beentjes ook al aan elkaar:


Volgende week heb ik vast meer te laten zien. Nog een paar toeren, dan komen de armen eraan vast.

Wil je meer weten over deze CAL? Je leest er veel meer van in deze blog van Alexa zelf.

Hanako heeft  haar eigen label, zodat alles wat ik over haar schrijf makkelijk teruggevonden kan worden.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ik haak alle amigurumi met 2 of 2,25, maar als je het niet gewend bent zal je het best als priegelen ervaren.
    Ik denk dat het een heel mooi poppetje wordt als ik het zo zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die beentjes en armpjes vallen niet mee in het rond...
    Maar Hanako is het gepriegel wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om het langzaam aan een popje te zien
    worden, en straks is de kleding van dit popje ook
    nog een behoorlijk werkje.
    Zelf vind ik dat popje Killian erg leuk, en ben aan
    het proberen om zoiets dergelijks zonder patroon
    te maken. Toevallig koos ik de goede maat haaknaald,
    ook nr:2 En natuurlijk geef ik het mijn eigen vorm,
    vind het gewoon een uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is nu al goed herkenbaar. Het is inderdaad een flink gepriegel.

    BeantwoordenVerwijderen