{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 december 2021

O deer! Eerste kerstbal 2021 (3)

O deer! Eerste kerstbal 2021 (3)


Vorige week liet ik zien dat ik de eerste enige echte onbreekbare kerstbal voor Ezra had gebreid. Ezra heeft een broer, die heet Sem. Ik denk dat Sem wel eens eerder een kerstbal heeft gekregen, dit is vast niet z'n eerste. Wel een echte originele bal van De Breimeisjes!


Omdat de letters voor Ezra 12 steken hoog zijn, heb ik deze letters ook zo groot gemaakt. 
En dat hertje past hier ook mooi tussen de laatste en de eerste letter:


Hoe ik zo'n kerstbal brei, lees je in deze blog.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Mooi weer, deze nieuwe kerstballen! Bij mezelf maar ook bij jou zie ik wel dat de zelfgebreide exemplaren niet echt rond willen worden. Ach ja, een kniesoor die daar op let ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat klopt! Het komt doordat ik deze letters wat groter gemaakt heb. Dan zou eigenlijk de bal ook groter moeten worden, maar ja, dat heb ik niet gedaan ;-)

      Verwijderen
  2. Leuk dat beide broertjes nu hun eigen kerstbal hebben in dezelfde stijl!

    BeantwoordenVerwijderen