{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 14 december 2021

Dinsdag - poppendag Hanako (3)


Dinsdag - poppendag Hanako (3)


Hanako is enorm gegroeid sinds vorige week:


Tijd om aan het hoofd te beginnen:


En nu mogen de oogjes er al in en dan wordt het echt wat.


Dat rode is een teldraadje.
Het hoofdje is dicht gehaakt en gevuld en het bolletje voor het haar ligt klaar.


Toch ga ik eerst met haar rozenrokje bezig. Dat is ook nog een behoorlijk klusje.


De hele basisrok is klaar!


Nu de rozenblaadjes nog.
Iedere dag probeer ik er een klein stukje bij te haken, wordt vervolgd.

Ik zag dat Annet ook haakt aan Hanako, scroll maar even op haar blog.

Wil je meer weten over deze CAL? Je leest er veel meer over in deze blog van Alexa zelf.

Hanako heeft  haar eigen label, zodat alles wat ik over haar schrijf makkelijk teruggevonden kan worden.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Je hebt haar flink te eten gegeven, en ja... dan groeien ze wel! Ik vind het een superleuk popje en zou bijna ook beginnen (maar er ligt al zoveel)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat gaat goed zeg! Het is dat ik met m'n Lucia optocht bezig ben, anders zou ik er ook zin in krijgen. Veel plezier met deze mooie dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, zodra ze oogjes krijgen gaan ze 'leven'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt ze leuk! Helemaal nu ze oogjes heeft. Wil je nu niet opeens veel sneller haken? Dat heb ik vaak zodra een amigurumi mij aankijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je lekker opgeschoten! Ik ging met het rokje de eerste keer de fout in, gelukkig kreeg ik snel hulp in de Facebook groep.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zag het net :-)
      Goede hulp in de facebookgroep, dat is fijn bij zo'n CAL!

      Verwijderen
    2. Super leuk dat je mee haakt Annet :D

      Verwijderen
  6. Wat wordt ze leuk zeg, enig dat bolle koppie met die
    grote ogen.. Het is echt een heel mooi model popje,
    succes met vorderingen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze wordt enorm leuk Akkelien! Heel erg benieuwd naar hoe de haartjes worden straks met dat mooie garen.

    BeantwoordenVerwijderen