{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 februari 2021

Dinsdag - poppendag Mijn lentepopje Suïsen (1)

Dinsdag - poppendag Mijn lentepopje Suïsen (1)

Het is iets meer dan een jaar geleden dat ik naar een handwerkbeurs geweest ben, naar die in Zwolle. Wie had kunnen bedenken dat dit ongeveer de laatste beurs zou zijn in een lange tijd? Hier kun je mijn blog daarover lezen.

Ik ontmoette toen Alexa Boonstra en kocht haar boek Amilishly Dolls en ik kreeg er een leuke goodiebag bij met o.a. een heel leuk patroon, van het popje Suïsen.

Een beetje aangestoken door Maria's pop Lente, wilde ik nu ook een lentepopje en ik zocht kleuren bij elkaar:


Ik nam me voor er elke dag iets aan te haken, maar dat lukt echt niet. Toch heb ik al een begin:


Ik heb zelfs al twee armen en een been. En erbij de nodige narcis-inspiratie 😊


Hopelijk kan ik binnenkort meer laten zien!

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij (ook een nieuwe deelnemer!):

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. wat ben jij goed bezig zeg, echt heel mooi.
    Dank je wel voor de link op je blog, bij mij staat die van jou er ook bij nu en ik ben volger bij je, liefs Free Spirit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O leuk! Dat wordt vast en zeker weer een dotje met hoog knuffel/speel gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat in het vat zit....... komt vanzelf een keertje af

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, dat is een echt priegelwerkje zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Lente werkte waarschijnlijk wel aanstekelijk. Het is ook een erg mooi popje. Dus ik snap best dat je ook de breipennen hebt gepakt en Suïsen gaat maken. Mooie kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit gaat een heel mooi popje worden Akkelien,
    en Suïsen is een prachtige naam. Best lastig om
    die kleine smalle armen en benen te haken, ben heel
    benieuwd naar de vorderingen. Dat rokje is ook zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn moeder zou zeggen "het is geen aangenomen werk" dus rustig aan. Volgens mij wordt het wel een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, dat is ook mijn probleem, zoveel projecten die lopend zijn en waar je allemaal wil aan werken. Maar ook dit popje komt langzaam maar zeker af, let maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje van een popje, een plaatje:)
    Elke keer een stukje, dan kom je er ook, er zijn ook zoveel leuke projecten :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen