{ 'anonymize_ip': true }

maandag 1 februari 2021

d'Histoire Naturelle (3)

d'Histoire Naturelle (3)

Vandaag laat ik je heel deel 1 van mijn d'Histoire Naturelle zien.


In deze toeren zijn wat andere kleuren gebruikt. Eentje is nog niet aan de beurt gekomen.

En hier is ook de laatste toer van deel 1 gehaakt:


De "Jardin des plantes" is klaar. En alle draadjes zijn alweer keurig weggewerkt 😊

Het is wel iets groter dan zou moeten, 32 x 32 cm. Ik haak maar gewoon door.

In het boek "Als je het licht niet kan zien" van Anthony Doerr, vorder ik ook. Elke avond lees ik weer een paar hoofdstukken, over Marie Laure en Werner. Ik geniet verder van dit lees- en haakavontuur!

Deze Cal heet "d'Histoire Naturelle". Het ontwerp is van Christina Hadderingh van A spoonful of yarn
Ik heb gekozen voor het pakket Mineralogy in de Colour Crafter-versie.
Meer informatie vind je hier bij Scheepjes.
Tot nog toe lukt het haken mij prima met alleen het patroon. Fijn om te weten dat ook voor deze CAL weer filmpjes beschikbaar zijn. 
Voordat je begint is het wel heel verstandig om de tips en tricks te lezen, daar vind je o.a. uitleg over de gebruikte steken en afkortingen.
Ik ben nu klaar met deel 1, dat vind je hier.
Deel 2 is aan de beurt, dat vind je hier.

Wordt vervolgd 😊


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Het wordt mooi, heel kleurrijk terwijl ik de indruk heb dat het boek heel triest is (gezien de kaft, ik lees het boek zelf niet). Vind jij het wel bij elkaar passen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De deken is vernoemd naar het museum in Parijs, en dat museum is ook de inspiratie. De vader van Marie Laure werkt daar. Het hele verhaal van het boek vind je inderdaad niet terug in de deken. Het is wel heel mooi hoe de hoofdthema's van het museum in de deken verwerkt zijn!

      Verwijderen
  2. Wat een vrolijke plantentuin is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel fraai kleurrijk geheel gaat het worden,
    mooi Akkelien. Knap hoe jij altijd meteen alle
    draadjes zo mooi weg werkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat doe ik echt niet altijd! Het staat in dit patroon en dat volg ik. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk de draden mee te haken, dat scheelt ook!

      Verwijderen
  4. Oh, wat verandert het geheel door toevoeging van een paar toeren en kleurtjes... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen