{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 februari 2021

Hartjes op m'n hoesje

Hartjes op m'n hoesje


Hartjes-tijd 🧡🧡🧡
Ik bedacht een gebreid hoesje voor de smartphone met allemaal hartjes:


Lekker roze, hé!
Blocken voor het beste resultaat, met twee breinaalden in de zijkanten geschoven en vast zetten met spelden:


Tijdens de lockdown is 't niet makkelijk om aan knoopjes te komen, maar ik had gelukkig nog iets dat er goed bijpast:


Het patroon maakte ik voor Breiclub.nl, voor leden is 't gratis beschikbaar. Ik zal even kijken of ik 't ook op Ravelry plaats.
Dit exemplaar heb ik inmiddels aan Lydia gegeven, die bijna al mijn blogs en patronen voor me naleest. Ze vond 'm al zo leuk, dus dit komt goed terecht.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Een passend Valentijnscadeautje voor Lydia!
    Wat een leuk patroon zijn de hartjesrijen zo om en om, knap bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toepasselijk motiefje nu met Valentijn kortbij, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, echt een leuk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt heel leuk! Dat heb je weer heel goed vedacht en uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen