{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 18 februari 2021

Vlaggetjes haken

Vlaggetjes haken


Slingers komen regelmatig langs in de blog van De Breimeisjes, ik heb er al heel wat gemaakt. Bepaalde slingers komen regelmatig terug en ik verzin ook vaak wat nieuws.
Voor Breiclub.nl schreef ik een blog over een echte klassieker: het granny-vlaggetje.
De blog vind je hier.


Ik gebruik die vlaggetjes voor de naamslingers. Ze zijn heel leuk om te haken. Ik haak ze praktisch zonder na te denken. Hier heb ik al eens uitgelegd hoe ik ze haak.


Dit zijn foto's van een aantal vlaggen die ik in de afgelopen jaren gehaakt heb.
En de volgende foto is van een slinger waar ik op dit moment mee bezig ben.


Altijd leuk, een naamslinger haken. Uiteraard volgt het eindresultaat van deze slinger nog 😊
Ik haak nog even verder!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: