{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 16 februari 2021

Dinsdag - poppendag Lente (9)

Dinsdag - poppendag Lente (9)


Vorige week liet ik zien dat Maria een vestje had gehaakt met hetzelfde groen en dezelfde stipjes als het jurkje. Omdat ze het eigenlijk wat druk vond, maakte ze nog een vestje:


Effen groen deze keer.


De knoopjes zijn precies van de goede kleur!


Het past heel mooi bij het jurkje.


De knoopjes zijn aan de achterkant wit, kan je dat zien op deze foto's?


Op deze closu-up zie je nog eens de mooie stipjes op het jurkje. Maria schrijft: "Echt net stinzenplanten, wanneer de zon op de bosgrond doordringt."
En stinzenplanten, dat is wel echt lente!


Zou er nog meer nieuws volgen over Lente? Afwachten!

Ik ga nu kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat Lente nog meer aan haar garderobe mag toevoegen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, staat goed :)
    Lente zal wel blij zijn :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou graag meedoen aan poppendag.
    Sinds een poosje heb ik ook een blog, waarin waldorfstijl popjes centraal staan.
    Ik ben volger van je blog geworden, mooi blog heb je, heel inspirerend!
    Kom je je laten verwonderen op de mijne?
    Namasté , * Free Spirit *

    BeantwoordenVerwijderen