{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 februari 2021

Sommige letters

Sommige letters


De vrijdag staat tegenwoordig in het teken van het alfabet, de alfabetchallenge.
Ik gebruik als eerste foto steeds een foto van een gehaakt vlaggetje, een vlaggetje van een van de vele naamslingers die ik gehaakt heb.
Ik heb al heel wat letters gehad, zelfs de Q, de X en de Y!
Toch missen er nog wel wat letters, namelijk de F, de P, de W en de Z.
Zo raar dat ik nog nooit een P heb gemaakt! Mijn eigen zoon heeft een naam met een P notabene.

Maar de eerste letter die ik redelijk snel nodig heb is de F. En daar valt nog wel wat voor te regelen 😊


Dit vlaggetje is voor een slinger waar ik nu mee bezig ben. Daar hoeft geen F op, maar ik kon wel een foto maken met een F:



Binnenkort komt de hele slinger langs op de blog!

Ik heb direct mijn alfabetcollage aangepast:




Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Heb je die F er nu tijdelijk opgeborduurd????
    Nog geen vlaggetjes P, nou, dat zou ik maar snel goed maken, hihi. Wanneer is hij jarig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, slim! Ik doorzie je plan! Gewoon tussendoor een foto maken. Misschien moet je binnenkort een B borduren, kun je vast de P ook wel zo regelen. De W en Z worden lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha net als Marjan dacht ik das leuk voor zijn verhaardag

    BeantwoordenVerwijderen