{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 12 februari 2021

De C van cadeautjes

De C van cadeautjes


In de oneven weken doe ik dit jaar mee aan de alfabetchallenge. In de even weken doe ik nog iets met dezelfde letter, vandaag nogmaals de C, en het is ook weer de C van cadeautjes.

In het begin van februari was mijn moeder jarig, voor haar haakte ik ook een slingertje, met bloemen:


Je herkent vast de vergeet-me-nietjes. En ik maakte ook madeliefjes (voor ma-de-liefste!) en zonnebloemen. 
Het is een slingertje om de stoel mee te versieren:


Al kun je er ook iets anders mee versieren 🙂


Het slingertje bracht ik op haar "oudejaarsdag", ik ging twee dagen na haar verjaardag pas op verjaardagsbezoek. Alle dagen feest is dit jaar anders dan anders... 





Nog even over de alfabetchallenge: al is dit een tweewekelijkse challenge, er zijn veel deelnemers die iedere week iets plaatsen. Daarom deel ik ook deze week het lijstje met links, zodat je even kunt rondkijken 🙂



Fijne dag  en een heel fijn weekend. 
Geniet ervan en denk aan de happy momentjes 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Ook weer een heel vrolijke, lieve slinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Ma-de-liefste moet natuurlijk verwend worden met bloemen o;) Nog gefeliciteerd moeder Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke slinger en heel mooi ook tegen de schutting.
    Zie het al helemaal voor me, een buitenfeestje aankomende zomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke cadeautjes zijn altijd weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pracht cadeatje en je kan hem mooi later hangen verveelt ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi bij jou ook cadeautjes, weer een prachtige slinger en de madeliefste vind ik geniaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn echt van die leuke hebbedingetjes,
    en heel leuk om cadeau te geven. Om de stoel
    en aan de schutting zie je pas hoe grappig
    klein ze zijn en dat spreekt mij altijd heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk van die zelfgemaakte cadeautjes. Om te geven en te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen