{ 'anonymize_ip': true }

maandag 22 februari 2021

d'Histoire Naturelle (6)

d'Histoire Naturelle (6)


Ja, deel 2 van mijn d'Histoire Naturelle is klaar!


Ik haak wel wat losser, mijn deken meet hier 63 cm van punt tot punt, volgens het patroon zou het iets van 58 cm moeten zijn. Als ik uit kom met het garen, dan is het natuurlijk prima. 

Tijd voor deel 3! We zijn in de Galerie de Botanique aangekomen.
De deken is nu achthoekig en in dit deel wordt het een ronde deken. Dit gaat weer op een bijzondere manier, ik leer weer heel veel 🙂


Op de volgende foto is toer 44 gehaakt. Het is nu een bloemvorm, vind je niet?


Het boek "Als je het licht niet kan zien" van Anthony Doerr heb ik inmiddels uit. De deken is geïnspireerd op het Musee d'Histoire de Naturelle te Parijs. Dat museum speelt een grote rol in het boek. Ik geniet nu verder van het bijbehorende haakavontuur!
Deze Cal heet "d'Histoire Naturelle". Het ontwerp is van Christina Hadderingh van A spoonful of yarn
Ik heb gekozen voor het pakket Mineralogy in de Colour Crafter-versie.
Meer informatie vind je hier bij Scheepjes.
Het patroon is uitgebreid en duidelijk. Fijn dat er ook voor deze CAL weer filmpjes beschikbaar zijn, daar maak ik af en toe ook gebruik van. 
Voordat je begint is het wel heel verstandig om de tips en tricks te lezen, daar vind je o.a. uitleg over de gebruikte steken en afkortingen.
Ik ben klaar met deel 1, dat vind je hier en met deel 2, dat vind je hier.
Nu zit ik in deel 3, dat vind je hier.

Wordt vervolgd 😊


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: