{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 24 februari 2021

Double Trouble

Double Trouble


Op dit moment heb ik best wat projectjes op haak- en breinaalden, en toch kan ik nog niet alles laten zien.
Fijn dat ik elke week meerdere mailtjes van Maria krijg met handwerknieuws!

Zij stuurt me nu al heel wat weken berichtjes over de Double Trouble, met foto's en nu vind ik het wel leuk om dat te gaan delen met jullie.


In mei 2020 kreeg ik de eerste foto, die hierboven. Het is een CAL van 2017. Maria kocht dat jaar al garen en verzamelde alle patronen en filmpjes, maar het bleef een hele tijd op zolder staan.


In februari 2020 is ze begonnen met haken. En in mei stuurde ze de eerste foto naar mij.
En al snel daarna begon de tijd van veel thuisblijven. 


Daardoor ging het goed met de deken!
Op de volgende foto zie je dat er Tunisch gehaakt wordt. 


Heel veel steken op de draad/naald: 247 steken!


Op de volgende foto is week 4 bijna klaar.


Dit is week 5


en week 6:


De Double Trouble is een CAL van Haakplein uit 2017, hier lees je er meer over.

Ik heb nog een heleboel foto's, Maria heeft van elke week een foto gemaakt, ik ben van plan er nog een paar blogjes aan te wijden. Wordt vervolgd!

Wordt vervolgd 😊


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n mooie deken. Wat zijn er toch veel leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat het patroon van 2017 is, heeft het totaal geen belang, want een deken blijft een deken. Ze koos mooie kleuren en het patroon doet de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie deken maakt Maria!

    In je tekst staat alleen dat Maria in mei 2020 de benodigdheden kocht en ging haken in februari 2020...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, volgens mij moet het mei 2017 zijn 🤔 Ik kijk het nog even na en pas het aan. Bedankt voor je oplettendheid!

      Verwijderen