{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 3 december 2015

Sjaal en muts

Sjaal en muts


Lydia was met van alles bezig de laatste tijd, o.a. met een sjaal in een mooi schelpenpatroon:


En... de sjaal is klaar!


Ze gaf 'm cadeau aan haar moeder.


Mooi, deze steek! Lydia zocht gewoon een steek uit een haakboek die ze leuk vond.


En om haar moeder goed aan te kleden voor 't echt koud wordt, haakte ze er ook nog een muts bij:


Mooie set, toch! Mooie kleuren. Het lijkt veel op het garen waar ik de ananassjaal mee haak, dat is met roze en grijs, dit is met bruinachtige tinten erin. 


Daar zitten weer heel wat uurtjes haakplezier in :-)


Ze gaf het afgelopen weekend aan haar moeder en ik vind het leuk dat ik het nu op de blog mag laten zien.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. mooi patroon van die sjaal erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en mooi geheel. Goed te combineren met deze rustige tinten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker warme sjaal en muts. De kleuren combineren met heel veel andere kleuren.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie set! En lekker warm, denk ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De moeder van Lydia is klaar voor als de winter echt goed doorzet. Mooie set.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die gaat lekker warm hebben deze winter dat staat vast!
    Prachtig setje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi setje. Zal ze zeker heel erg mooi vinden... en lekker warm om te dragen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die sjaal... Volgens mij heb ik ook een bol liggen van dit verloopgaren!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen