{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 25 december 2015

Een kerstbal voor Bente

Een kerstbal voor Bente


Op deze kerstdag past deze kerstbal mooi.
Er was een klein meisje geboren in de familie van Lydia en ze vroeg me of ik een bal voor haar wilde breien. Natuurlijk, graag zelfs!

Ik koos voor roze garen met een glimmertje en de letters heb ik ingebreid met de witte kleur van Lizzy, echt glittergaren. De letters heb ik uit een boek. 





Vijf letters is een mooi aantal op de bal als je 64 steken aanhoudt voor het breedste deel. Er is dan nog genoeg ruimte voor een figuur tussen de laatste en eerste letter en ik koos weer voor dit hart. 

Bente heeft dus haar eigen enige echte onbreekbare eerste Breimeisjes-kerstbal en ik heb 'm met veel plezier voor haar gebreid! 

Deze week was ik nog even bij m'n zusje thuis om de kerstversiering te zien en zo leuk heeft zij de verzameling kerstballen hangen:

Dit jaar heb ik voor haar, haar dochter, haar zoon en haar man een persoonlijke kerstbal gebreid.
Meer informatie over hoe ik zo'n kerstbal brei vind je hier.
Wil je graag dat ik zo'n bal voor je maak, kijk dan even hier.


Leuk dat je komt kijken op m'n blog in deze vakantietijd!
Fijne feestdagen gewenst, brei en/of haak een goed einde aan 2015,
dan nemen we in 2016 de draad weer op!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Fijne feestdagen voor jou en je familie!!
    Wat leuk om te zien dat je kerstballen zo'n mooi plekje hebben gekregen!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn blijvertjes, dat past goed bij de kersttraditie. Mooi gemaakt en uiteraard wens ik je veel fijne dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijne Kerstdagen gewenst! En wat een lief idee die gebreide kerstbal voor een nieuw kindje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n prive verzameling ballen. Fijne tweede kerstdag nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze bal is weer heel mooi geworden!
    Wat heeft je zus haar gebreide exemplaren leuk opgehangen zo!

    BeantwoordenVerwijderen