{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 31 december 2015

De laatste dag van 2015

De laatste dag van 2015


31 december 2015, de laatste dag van het jaar.

Wij hebben ons best gedaan om er wat moois van te maken.


Dit heb ik al in 2011 gebreid en eind 2012, 2013 en 2014 gaf ik die wilde breiwerk een kleine update. Inmiddels is het toch wel erg verkleurd....


Of zal ik zeggen: ontkleurd....


Hoog tijd voor wat nieuws! Maar of ik op tijd ben begonnen....


Dit was de situatie op maandag 28 december...
Nog even afwachten of het op tijd klaar is!


Graag wens ik iedereen een heel goed uiteinde en een fantastisch begin van het nieuwe jaar. Dat 2016 mooi, vredig en liefdevol mag zijn!


Leuk dat je komt kijken op m'n blog in deze vakantietijd!
Fijne feestdagen gewenst, brei en/of haak een goed einde aan 2015,
dan nemen we in 2016 de draad weer op!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Origineel zo'n brei-spandoekje!
    Jij ook een goede en veilige jaarwisseling gewenst...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het valt nog mee vind ik, de verkleuring, maar jij kan dat beter beoordelen dan wij op foto! Maar er is al een nieuwe in de maak, benieuwd of je hem tijdig afkrijgt.
    Je bent ondanks de vakantie toch lekker creatief bezig zie ik met de prachtige sterretjes en die lieve kerstboompjes, mooi!
    Hier wordt wel gebreid, maar de fut om veel te bloggen of blogs te bekijken ontbreekt momenteel en dit zal nog eventjes duren vrees ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, wat een origineel breiwerkje! Maar misschien is hij juist in deze wat verweerde vorm wel het mooist ;o) Voor jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet wel de spanning er tot het laatste moment in te houden, he, een ware cliffhanger is dit ;-)
    Fijne jaarwisseling en een fanatstisch 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerlijk waar, je eerste nieuwjaarsbreiwens vind ik prachtig!! Doorstaat de tijd, dat is sowieso al hoopgevend!!
    Voor jou ook fijne jaarwisseling en heel gelukkig, gezond en creatief 2016!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eerlijk waar, je eerste nieuwjaarsbreiwens vind ik prachtig!! Doorstaat de tijd, dat is sowieso al hoopgevend!!
    Voor jou ook fijne jaarwisseling en heel gelukkig, gezond en creatief 2016!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen