{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 16 december 2015

Nog eentje/eendje

Nog eentje/eendje


Vorig jaar vroeg m'n schoonzusje een sleutelhanger aan me, bij voorkeur een eendje. Geen punt, dat haakte ik graag, kijk maar hier. Jammer genoeg was 't eendje een beetje stuk, wegens intensief gebruik. Dus... vroeg ze er nog eentje! :-)


Ik haakte natuurlijk graag een nieuw eendje!


Volgens het patroon van Annemiek, dat je hier vindt. Er zit nog steeds een foutje in 't patroon, in toer 13, maar als je een beetje handig bent, dan doorzie je dat wel. 


Deze keer gebruikte ik de snavel van het patroon. En ik heb kraaltjes als ogen gebruikt. Die had ik de vorige keer geborduurd.


Het ophanglusje heb ik nu wat groter gemaakt dan de vorige keer.


Ik hoop maar dat ze er weer minstens een jaar plezier van heeft!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat super leuk het eendje. Ga ik zeker maken. Dank je wel.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ook leuk dat ze er zo'n plezier van had en nu graag weer eentje wil!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als deze weer een jaartje meegaat heeft ze haar diensten zeker bewezen! Leuk eendje en ik begrijp best dat ze nog eentje wou :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd is dit eendje..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, klopt dat een gehaakte sleutelhanger best snel afgeschreven is. Helaas. Maar leuk dat je weer zo'n schatje hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen