{ 'anonymize_ip': true }

maandag 14 december 2015

Schitterende sterren

Schitterende sterren


Zo leuk: de CAL van Dinah! Ze heeft een paar weken lang op dinsdag en donderdag een patroontje van een ster in haar blog en de patroontjes zijn erg leuk en goed te doen.

Ik heb twee lichtblauwe garens waar ik ze mee haak, een blauw/witte:


en een met een glitterdraad:


De sterren worden bij mij wel eens een beetje anders dan bij Dinah, omdat ik dan al hakend variaties bedenk :-) 


Ster 2 (Die heb ik wel heel anders gehaakt, omdat dat voor mijn gevoel beter klopte.)

 

Ster 3 Bij deze ster heb ik een kleine verandering toegepast, ik heb in de laatste toer in plaats van de 3 lossen het volgende gehaakt: 4 lossen, dan 1 vaste in de 2e losse, 1 losse. En daarna dan weer volgens patroon een dubbelstokje. Zo krijg je al iets meer een puntje.


Ik haak iedere ster van beide garens:



Van het glittergaren haakte ik een deel zelfs nog een keer en die extra serie heb ik naar iemand gestuurd. 

En ik heb er al meer gehaakt. Er volgt nog meer deze week!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ja, leuk hè...
    Ik vind jouw sterretjes in kleur ook heel sprekend.
    Zelf ga ik er nog een berg van bij maken. Ik heb zin in een sterrenslinger voor kerst!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, en blauw is volgens mij helemaal hot deze kerst.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterretjes maken blijft leuk. Je kunt we zoveel mee doen. Heb er ook een stel gemaakt voor mijn kerstkaarten. Mooi dat blauw. Mijn lievelingskleur.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sterretjes heb je gehaakt, wat een mooi garen zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi zo de sterren in het blauw ik sla het eerst nog even op voor later maar ze zijn erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kleuren heel mooi en dat draadje glitter erin maakt hetook speciaal. Grappig dat je de sterren je eigen draai geeft en aanpast. Ze zien er mooi uit hoor. Mag ik jouw foto ook gebruiken voor een collage??

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen