{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 4 december 2015

Bijna 5 december, rijmen maar!

Bijna 5 december, rijmen maar!


Al bloggend sinds eind 2012 ontstonden tradities hier en daar
Zo flanste ik steeds op 5 december al rijmend een blog in elkaar.
Dit jaar een dagje eerder, want in 't weekend neem ik vrij,
"ijsvrij" zelfs, daarvan wordt ik altijd heel erg blij :-)

De Pronkriders, meer foto's te zien op onze facebookpagina
Dit jaar vieren we met mijn familie ook het pakjesfeest 
en ik ben al heel druk met de surprise geweest.
Hopelijk valt het bij de ontvangers in de smaak
en ik ben ook benieuwd wat er verder is gemaakt.


We knutselen, plakken of timmeren van alles voor elkaar
En rijmen de letters en woorden tot gedichten aan mekaar
Een heerlijk avondje met banket, pepernoten en marsepein
Ja, het Sinterklaasfeest, ik vind het altijd heel erg fijn!


Maak wat moois van het weekend
en koester elk happy moment!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




8 opmerkingen:

  1. En dat gaan we zeker doen hoor ,wat leuk die schaatsgroep ,zwierend op het ijs ,ik zelf heb niets met schaatsen maar dit lijkt me nou weer erg leuk om naar te kijken , leuk als je er misschien meer van laat zien .
    Veel plezier ook jij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, dat Pronkride!! Heel mooi om naar te kijken, zo hypnotiserend die langzame vloeiende bewegingen!
    Zo'n rijmblog is een mooie gewoonte van je :-). Zo krijgen alle lezers alvast wat Sint-gevoel.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ook voor dit jaar,
    ben ik al helemaal klaar.
    Vanavond gaan we er voor zitten
    en een beetje later pitten.
    Het komt allemaal weer goed
    fijn weekend en een kus op je snoet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een lach op mijn gezicht van je rijm..Ik wens je een hele gezellige pakjes avond toe.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Akkelien! je rijmt er heerlijk op los, Het is ook altijd leuk om te doen en als je er even voor gaat zitten dan kan je soms niet meer stoppen. Dat is altijd bij mij zo, dan moet er nog even van alles tussen gezet worden. Gelukkig kunnen we ons weer even heerlijk uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha Akkelien, jij schud je ook zo uit je mouw
    Heel handig, want zo gaat het lekker gauw.
    Dat wordt bij jullie vast lachen, gieren, brullen
    Om gedichten en suprises en tussendoor lekkers smullen :-)
    Hier wordt heerlijk gegourmet met mijn zonen en mijn ouders
    Helaas daarna geen helpende kabouters :p
    Ik wens jullie een heerlijk feest
    En uiteraard ook een ieder die dit nog leest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met pakjes en met ijs.
    Daarvan wordt je vast heel wijs.
    Ik ga vanavond maar eens aan de speculaas,
    Want deze koek bakte ik voor het feest van Sinterklaas.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen