{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 december 2015

Kerstboompjes

Kerstboompjes


De kerstdagen zijn al voorbij en toch... nog wat kerst op de blog van De Breimeisjes :-)
Ik had al verschillende kerstbomen gehaakt in de afgelopen tijd, die liet ik hier en hier al zien.
Ik vond nog een heel leuk boompje, klein, eenvoudig en snel. Daar heb ik een stel van gemaakt voor op tafel bij ons familie-kerstfeest!

Het idee vond ik hier, het is één van de vele leuke patronen en ideeën van InHaken


Zo leuk, van een sliert lossen!


Je zet de begin- en einddraadjes nog even vast met een beetje houtlijm of textiellijm. Dat is nog wel een beetje een kliederwerkje... En toch: leuk om te maken!


Een leuke tafelversiering, snel gemaakt!
Dat kunnen we niet zeggen van al het eten dat verder op tafel kwam! Het smaakte allemaal goed en het was weer heel gezellig.
Hadden jullie ook gezellige kerstdagen?


Leuk dat je komt kijken op m'n blog in deze vakantietijd!
Fijne feestdagen gewenst, brei en/of haak een goed einde aan 2015,
dan nemen we in 2016 de draad weer op!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Och, wat leuk zeg! Ziet er schattig uit!! Nu de sneeuw nog ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg leuk...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo simpel, maar o zo leuk! Waarom kom ik daar nou nooit op?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Het is briljant simpel! Echt leuk bedacht en dit kun je ook met kinderen maken :-)

      Verwijderen
  4. wat leuk bedacht en een lekker makkie ff tussendoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuke boompjes zijn dat. Hoe simpel kan het zijn, toch? Fijne vakantie nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke boompjes en fijn dat jullie leuke en gezellige kerstdagen hebben gehad. Akkelien, ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig maar vooral gezond 2016. Creatief zit het wel goed volgens mij. Veel,liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen