{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 18 december 2015

O deer, bijna kerstfeest!

O deer, bijna kerstfeest!


En dan ineens is het de laatste dag voor de kerstvakantie! Het weer werkt niet echt mee aan de kerststemming en ik had er wat moeite mee om de kerstspullen van boven te halen. 't Was eerder weer om lekker in de tuin te gaan werken! Al was ik wel aardig in de ban van de sterren van Dinah :-)

En ik had ook zomaar iets met rendieren. Die sterren die ik gisteren liet zien, die hangen ook allang bij mij in huis. Wij hebben voor twee ramen en voor ieder raam hangt zo'n "gewei":




En ik heb ook deze!



Die had ik eigenlijk vorig jaar al gekocht, maar door omstandigheden was hij toen in de verpakking gebleven. Nu mocht hij aan de muur. Ik vind 'm zo leuk!


Mijn mannen vonden echter dat er wat ontbrak.... Weten jullie het?
Ja, de rode neus, inderdaad. Ze probeerden er al een tomaatje op vast te zetten, dus...
ik heb er zelf maar wat aan gedaan:



Een grote rode pompoen! En een slinger om z'n hals. 


O
deer
it's
almost 
Christmas!

Inmiddels is huize De Breimeisjes al behoorlijk in kerststemming, met maar liefst twee kerstbomen, een kerststal, een kerstdorpje (met ijsbaan!) en dan ook nog een kerstmannenverzameling in de hal :-)

Graag wens ik jullie allemaal een fijn weekend en misschien zelfs een fijne kerstvakantie.
Ook wil ik jullie prettige feestdagen toewensen.
Brei, of haak, een mooi einde aan 2015, dan nemen we in 2016 de draad weer op!

(De Breimeisjes gaan ook in de vakantiemodus, wel regelmatig iets te lezen en/of te zien, iets minder vaak dan normaal.)


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Akkelien,
    We kennen elkaar niet maar desondanks kreeg ik gisteren "verrassingspost" van je, wat ontzettend lief!! Ben er oprecht blij mee. Het heeft een mooi plekje in de woonkamer gekregen. Nogmaals hartelijk bedankt, doet me goed in deze moeilijke periode van mijn leven.
    Hartelijke groet, Patricia Wijmans (blog de creatieve uil)
    P.S: Zie dat Rudolph helemaal kerstmis "proof" is, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia, leuk om te lezen dat de verrassingspost goed is aangekomen :-)

      Verwijderen
    2. Ook ik ben blij met de reactievan Patricia. Het is haar zo gegund.
      Dank je wel en Patricia, geniet van dit onverwachte steuntje in je rug.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. De sterretjesslinger hangt er zo mooi bij. Leuk idee om de sterretjes van Dinah zo te gebruiken. Het rendier is met de rode neus echt klaar voor kerst.

    Ik wens jullie fijne kerstdagen en een creatief en uitmuntend 2016, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier! Nu Rudolph the rednosed raindeer er bij is, kan het haast niet meer fout gaan, haha.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi ziet het eruit je sterren hangen daar wel heel erg mooi.
    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die versieringen en ja die rode neus past heel goed... Je gewei is ook leuk zo met de sterren... laat kerst maar komen en geniet van de vakantie...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat rendier is leuk. Fijne kerst(vakantie?). Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van geen kerststemming naar 2 kerstbomen! Zeker skyradio aan gehad? De geweien en het rendier zijn behoorlijk in kerststemming, jij nu toch ook wel? Fijne kerst en -vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, kerst komt nu echt wel heel kortbij. Leuke versiering heb je in huis gehaald! Fijne vakantie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk rendier zo met zijn rode pompoen. Ik wens je een fijne kerstvakantie en gezellige feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen