{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 28 februari 2014

Engel in het voorjaar

Engel in het voorjaar


Het is voorjaarsvakantie en toch komt hier een engel voorbij! Dat komt zo: kort geleden ontving ik een mailtje van iemand die vroeg naar patronen van engelen en of ik eventueel wat engelen wilde haken.
Ik wees op het patroon dat op de website van de Breimeisjes staat (kijk hier) en op mijn patroontje van de mini-gelukspoppetjes, waar je ook een engeltje van kunt maken. En uiteraard wees ik ook op het boekje "Gelukspoppetjes haken" van Annemarie Arts.

Het inmiddels verbeterde patroon vind je hier!


Inmiddels heb ik drie engelen gehaakt en ze zijn al "uitgevlogen". Ik kwam nog een foutje tegen in mijn patroon! Dat heb ik bijgewerkt. Ook is mijn techniek verbeterd, vind ik zelf. Nu gebruik ik heel vaak de magische ring en ook heb ik nu een ander "beginstokje"in plaats van "drie lossen". Dat vond ik ooit via Karin aan de haak, het is hier te vinden op Youtube. Ook deze tips staan inmiddels bij het patroon op de website.

Heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Je bent wel een bezig breimeisje hoor! je maakt zoveel dingetjes "even" tussendoor, En het is altijd weer leuk en perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor ook als het geen kerst is, blijven ze mooi om te zien.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf ze mooi vinden, winter en zomer. Ik heb trouwens van een heeeeeel lief iemand zo een engeltje gekregen. ;-) Het hangt hier nog steeds en het blijft hier altijd hangen...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van engeltjes kun je er nooit genoeg hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien niet de geschikte tijd van het jaar, maar engelen zijn er toch altijd dacht ik, of ben ik mis??? Ze zijn mooi! Trouwens, mijn engeltje hangt hier de hele tijd te pronken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen