{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 21 februari 2014

Nog steeds in de wolken...

Nog steeds in de wolken...


Vorige week, op Valentijnsdag plaatste ik een feestelijke blog mét give away. En één ding heb ik inmiddels weggegeven. Het is gelukt: de "studiebeurs voor een meisje" is besteld bij Oxfam Novib (kijk hier voor meer informatie):




Ook weet ik inmiddels wat de verrassing is. Ik vind het in de reacties zo leuk dat iedereen wel in is voor een verrassing. Toch licht ik een klein tipje van de sluier op: het is een setje dat ik besteld heb bij BDDesigns.

Je kunt nog inschrijven! Ook en vooral als je een slinger wilt ontvangen. In dat geval wil ik wel graag weten waarvoor de slinger is. Ik hoef natuurlijk niet alle details, maar vind het wel leuk om te weten of het bijvoorbeeld is 
- voor iemand die 10 jaar wordt, of 85 (dan worden de vlaggetjes wel wat kleiner, denk ik)
- voor iemand die 15 kleinkinderen heeft
- voor een stel dat al 20 weken verkering heeft
- voor iemand die al 25 jaar bij de schaatsclub zit
- etc.






Ik had al gezegd dat ik tot een maximum ga van 100 "vlaggen" ga. Je kunt tot en met woensdag 5 maart inschrijven. Dat is voor mij ook een feestdag, want dan is mijn zoon jarig en ben ik 14 jaar moeder. Die dag in het jaar 2000 was niet helemaal de mooiste dag van mijn leven, maar absoluut de meest bijzondere! 
Rond het weekend daarna maak ik de uitslag bekend.

Wil je nog meedoen, plaats dan bij voorkeur een reactie al dan niet met je eventuele vlaggen-wens bij de blog van vrijdag 14 februari, klik hier

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het tipje van de sluier opgelicht
    maar weet nu nog niets meer, ooo en ik ben zo nieuwsgierig....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou niet weten wat de verrassing is, je houdt ons in spanning!!
    misschien toch een slinger vragen voor het eerste kleinkind dat rond 20 april verwacht wordt???
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen