{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 27 februari 2014

Dé deken (4)

Dé deken (4)


Weer lekker gehaakt aan de deken! Eerst de foto's  van het "huiswerk" van de vorige keer:


Een toer stokjes en een toer halve stokjes


en drie toeren granny-strepen.
En het huiswerk van de afgelopen week:


Dat heb ik weer iets aangepast aan "mijn" deken. Ik haakte een toer halve stokjes, een toer stokjes en een toer halve stokjes. Een toer minder dus. Omdat ik rond de "starstitch" een toer extra had gehaakt, heb ik nu toch evenveel toeren gehaakt, 25 stuks! Ik ben benieuwd naar de nieuwe steek, die morgen online komt!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

4 opmerkingen:

  1. Jij hebt echt heel leuke kleurtjes gekozen, deze zou ik ook nog zien zitten, maar ik begin er niet aan, haken doe ik minder graag. Maar jouw deken is top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren vloeien echt mooi in elkaar. Je bent al snel bijgebeend met je deken. Nu op naar morgen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen