{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 25 februari 2014

Dinsdag in de voorjaarsvakantie

Dinsdag in de voorjaarsvakantie


Hier in Friesland is het voorjaarsvakantie deze week. Er wordt door mij uiteraard nog steeds gebreid en gehaakt en toch even niet al te veel resultaat op de blog.


Elina's pop heeft een arm. Ik werk aan de tweede.

Uiteraard ga ik kijken of er wel poppennieuws is bij:

- Akke
- Hannie,
- Joke,
- Rita en 
- Wieke!

En ik ben aan het opruimen! Ik vond dit boekje. Ooit gekocht voor f 14,95, zo zag ik in het boekje. De opbrengst was voor het Rode Kruis. Ik heb er zelf nooit wat mee gedaan. Ben niet zo van het kaarten maken. 



Wie kan ik er blij mee maken? Laat maar weten!

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Toch vorderingen gemaakt Akkelien, al is het maar een arm, we doen ons best, ook ik heb maar 2 benen klaar, de poppen zullen er content mee moeten zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een arm erbij is toch wat gedaan zeg ik maar.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Langzaam maar gestaag! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, je kan niet altijd als een trein aan het zelfde werken. Maar er is vooruit gang.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n week vakantie, hier ook (twente)
    Je pop wordt leuk hoor, ik vind dat ondergoed zo schattig. Elina wacht vast vol spanning af!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen