{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 februari 2014

Post!

Post!


Afgelopen vrijdag konden jullie lezen naar wie ik de mini-gelukspoppetjes wilde sturen. Als het goed is, zijn deze week de laatste twee op de plaats van bestemming aangekomen. 
Heel leuk vond ik het dat Jacq van Jacq's haakwerk en zo hoekje (in deze link zie je dat ze het gelukspoppetje heeft én weer een heel leuk idee van Jacq!) mij beloofde om het bedrag voor mijn goede doel te verdubbelen. Per verkocht patroon en per verkocht poppetje en ook als ik een poppetje weggeef, doe ik altijd 50 cent in het "potje" voor mijn goede doel. Als er tien euro in zit, bestel ik een studiebeurs voor een meisje bij Oxfam Novib. Meer hierover kun je hier lezen


Ik heb drie poppetjes weggegeven in de give-away, maar ik zag dat mijn vriendinnen Annemiek en Irene ook mee wilden dingen. Ik kon bij allebei een hele goede reden bedenken om ze ook een poppetje te geven en als verrassing ontvingen zij vorige week vrijdag  post. Die vijf vrolijke poppetjes op de foto zijn dus allemaal uitgevlogen. Ze staan nog wel als omslagfoto op mijn facebookpagina, maar eigenlijk is het de hoogste tijd dat ik er eens een voor mezelf maak....

Ik zag dat er weer een volger bij was gekomen. Heel hartelijk welkom! Het is heel fijn dat jullie er allemaal zijn!

Het is alweer vrijdag! Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


9 opmerkingen:

  1. Het gekregen poppetje gaf de dag een gouden randje! Een hele lieve verrassing!
    Voor jou ook VEEL GELUK!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief van jou om nog eens extra poppetjes weg te schenken. Maar soms moet je ook aan jezelf denken en er eentje voor jou maken.
    Fijn weekend nog
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief om nog wat extra poppetjes te versturen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit zo' n heel setje bij elkaar. Kan je ze niet verkopen in de winkel van Katrein Kunst ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel blij met mijn gelukspoppetje, die ik aan mijn autosleutels heb gedaan. Dat geeft vast geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaa.. bij mij is het poppetje ook binnengekomen, samen met een mooi en lief beschreven kaartje! nog maals hartelijke dank.. ik ga er morgen op de dag een foto van maken hoor en zet het op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn heerlijk vrolijk gekleurde poppetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vrolijke poppetjes gaan 5 mensen heel veel geluk brengen! En nu dan maar eens eerst eentje voor jezelf :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen