{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 14 februari 2014

In de wolken!

In de wolken!


Een hele tijd bleef de teller op 97 staan. Het werden er 98.... 99.... 100!!!! En voor ik er melding over kon maken, was zelfs dit getal al gepasseerd! Ik ben helemaal in de wolken!

Kaartje van "Studio Stationery"

Wat fijn dat jullie er allemaal zijn! Ik verkeer al sinds vorig weekend in de wolken en in feeststemming en vind het leuk om nu op Valentijsdag iets leuks te doen voor alle volgers en lezers. Ik ga in ieder geval een "studiebeurs voor een meisje' kopen bij Oxfam Novib. Ik had het anders al gedaan, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten en loop nu even vast..... Maar dat komt allemaal goed. 
(Dit staat overigens los van mijn "spaaractie" via de minigelukspoppetjes., kijk hier voor meer hierover. Wat dat betreft ben ik ook bijna zover dat er nog een studiebeurs gekocht gaat worden, dus voor 't zelfde koop ik ze in één keer).

Vanwege de feeststemming denk ik aan slingers. Slingers maken vind ik leuk om te maken. Ik haakte al een aantal slingers met zo'n 50 vlaggetjes (kijk hier of hier) en ook wel eens een met 61 hartjes. Het lijkt me heel leuk om nu een slinger te maken. Of misschien twee? Ik ga tot maximaal 100 "vlaggetjes". En vlaggetjes mag je "breed" zien, het mogen hartjes zijn, of sterren, grannyvlaggetjes, of iets anders.  Weet je een leuke, lieve of mooie reden voor een slinger die ik voor je kan maken? Laat het me weten! Ik kies iets dat me aanspreekt en dat ik kan realiseren. Dat kunnen dus uiteindelijk meerdere projecten zijn. Misschien kies ik je en dan ga ik met je in overleg over details als vorm en kleur. Het heeft wel even tijd nodig, houd daar rekening mee. Dus: een slinger die volgende week klaar zou moeten zijn, dat zal niet gaan.



En ik ga nog een cadeautje weggeven, want dat hoort ook bij een feestje! Wat dat wordt, dat weet ik zelf ook nog niet! Een verrassing dus. Ik laat volgende week meer weten! De verrassing verloot ik onder alle reacties. 

Kortom:
Reageer als je een slinger wilt voor jezelf of iemand anders met een speciale reden en reageer ook als je niks met slingers hebt en wél zin hebt in een verrassingscadeau. Of wacht even af tot volgende week: dat weet je of de verrassing voor jou de moeite waard is! Je kunt je dan alsnog aanmelden. 

Update: Ik wil wel graag iets meer weten over wat voor slinger je zou willen hebben en voor welke reden! Bijvoorbeeld dat er iemand 25 jaar is geworden, of na 15 keer afrijden het rijbewijs heeft gehaald, of dat er iemand 30 jaar getrouwd is of dat er iemand 40 jaar de sterren van de hemel zingt..... etc. etc. etc. Ik ga tot maximaal 100 "vlaggetjes", dus het zouden best een paar slingers kunnen worden!

Voor dit alles hoef je niet beslist officieel volger te zijn, al vind ik dat natuurlijk wel leuk!

Heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!




13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Akkelien!

    Slingers ik hou er gewoon van.

    Lieve valentijn en een fijn weekend!

    groet vanaf Schylge
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen


  2. gefeliciteerd met je ruim 100 volgers. leuk he dat zo veel mensen je blog bekijken. Ik doe het al van af bijna het begin, en blijf dat natuurlijk lekker nog heel lang doen (als jij maar door gaat hahaha).
    Vlaggetjes daar heb ik niet zo veel mee, dus die mag je voor iemand anders maken die daar meer mee heeft, Maar een verrassing!!!!!!! Daar ben ik gek op.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik volg je pas sinds kort en blijf dat voorlopig lekker doen! Wat ik met vlaggetjes heb? Mijn blognaam: Vrolijke Vlaggetjes :-) Ik zou dus wel vrolijke vlaggetjes willen winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat Akkelien met je meer dan 100 volgers. Volger ben ik al, ja ik denk al een beetje van in het begin ;-). Een ideetje voor een slinger heb ik niet, maar een verrassing is wel leuk. Nog veel succes met je blog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd......100 geweldig!!!
    Ik zou graag voor een vriendin een slinger willen winnen.
    Ze is door lichamelijke ziekte, waar ik niet verder op je weblog van wil vertellen, uit huis wonend. Ondanks deze omstandigheden blijft ze vrolijk en opgewekt waar ik diepe bewondering voor heb.
    Dus een vrolijke slinger om haar nieuwe stekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte! Ook ik moet nog iets organiseren voor mijn 100e lid, maar wacht op beterschap met mijn gezondheid :-( Een slingeridee heb ik niet meteen, maar een verrassing wil ik altijd wel ontvangen! Nog heel veel blogplezier gewenst!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha, ha in de wolken op Valentijnsdag, dat heb je goed uitgezocht. Gefeliciteerd met al 100 volgers, ik zou zeggen: "Op naar de 200". Ik laat deze keer aan me voorbij gaan (ik heb tenslotte net een lief gelukspoppetje gekregen). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wat een geweldige actie! Vrees niet, ik zal niet vragen om 365 vlaggetjes, zodat elke dag een feestje kan zijn en een andere reden voor een vlaggetje kan ik zo snel niet bedenken, maar ik vind het wel super leuk bedacht! :-) Ik doe wel mee voor de verrassing, dat zal vast heel leuk zijn, want dit blog staat vol leuke dingen, heb ik pas geleden al gemerkt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met zoveel volgers!!
    Ik lees je blog met veel plezier, dit is een mooi moment om je hiervoor te bedanken.
    Dus.... BEDANKT!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd. Ik doe graag mee met de slinger. Voor mijn zoontje. Wij zijn druk bezig met een huis kopen en zoonlief vindt het best eng om in een nieuwe omgeving te wonen en ziet er als een berg tegenop. Het zou leuk zijn om dan zijn nieuwe kamer op te vrolijken met een slinger. Een PSV-slinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik laat me verrassen als ik gekozen wordt!!!
    lief dat je dit allemaal doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo heb ook jou blog 'gevonden " en wil graag meedoen met je slinger aktie..... graag voor mezelf, ik "verloor" mijn moeder, en kreeg er een mooi eerste kleinkind bij, dus een dubbel slingergevoel....

    ik blijf je graag volgen, mvg Cathérine ( zoner blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello! What a great idea! I think I will make one of 4 leaf clovers since I will be mother for 25 years on St. Patrick's Day.
    I will think back on your beautiful blog.
    Karen Clark

    BeantwoordenVerwijderen