{ 'anonymize_ip': true }

maandag 10 februari 2014

Nog een earlybirdje!

Nog een earlybirdje!


O, wat zijn ze leuk om te haken! En wat is het een sympathiek doel! De earlybirdjes!
Ik heb er nog één gehaakt, weer van mooi verloopgaren, een Batik van Scheepjesgaren, gehaald bij Katrein Kunst.



Samen met haar vriendje is dit Earlybirdje naar de winkel van Katrein Kunst gevlogen, want daar is een inzamelpunt! Handig voor alle Earlybirdjes die in Sneek en omgeving gehaakt worden. 



Wil je meer weten over de Earlybirdjes, kijk dan hier voor de website of op de speciale facebookgroep. Dáár kun je alles vinden, patroon, extra tips en informatie en verzamelpunten.

Het patroon is erg leuk om te maken en ook voor een beginner prima te doen. Je kunt er je eigen draai aan geven, maar let wel even op de tips wat betreft materiaal en de lengte van de "staart". Ik zit ondertussen al te "broeden" op nog een heel leuk birdje.... Er is al wat te zien op mijn Friese blog.


Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk, je vogeltjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit verloopgaren is ook heel mooi. Ze zijn inderdaad leuk om te zien en te maken. Veel plezier met de volgende...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergoed doel! Maarre vraagje.. is dit de softfun Batik ? Dat is een mix van acryl/katoen volgens mij en dat mocht niet. Had het nagevraagd en ik kreeg te horen dat het 100% katoen moest zijn. Of heb ik verkeerde info gekregen? Zou zonde zijn als ze niet goedgekeurd worden en dus niet gebruikt worden (dan gaan ze wel naar broertje of zusje btw).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is niet de softfun, dit is Batik, 100 % katoen. Ja, het klopt, de Earlybirdjes moeten van 100 % katoen zijn.

      Verwijderen