{ 'anonymize_ip': true }

maandag 1 februari 2016

Deze week

Deze week


Morgen gaan de Breimeisjes weer naar het Fries Museum! Daar hebben we veel zin in, het was de vorige keer erg gezellig. Vorige week was er ook nog wat van te zien op televisie, in het programma Landinwaarts ging Dieuwertje blok met een paar vrouwen naar de tentoonstelling Breien! Je kunt het nog terugzien als je het gemist hebt: hier is de link.


Morgen zijn er ook twee verjaardagen in m'n familie. Een daarvan vierden we afgelopen weekend al en vaak geef ik een klein handgemaakt cadeautje, maar ik was er even wat uit. Je wilt ook niet altijd met hetzelfde aankomen en soms ontbreekt gewoon de tijd, of de inspiratie.
Vorige week liet ik al zo'n leuk pinda-netje zien. Dát is dan wel weer een leuk dingetje om te haken en om weg te geven! En ik haakte er dus nog een stel:



Het grappige is dat deze twee van dezelfde bol garen komen. Zo verschillende van kleur! De ophangdraden maak ik van restjes, in een kleur die dan goed past of juist erg afwijkt. 


Een vetbol erin en ze zijn klaar voor gebruik! Ze mochten nog even proef hangen bij mij in de tuin:


De middelste blijft bij ons hangen, de andere twee gaf ik weg, waarvan een naar de jarige ging. 
Ik vind het een heel leuk haakidee van bonthuishouden. En het geeft zo in de winter vast wat kleur in de tuin :-)

Deze week ontvang ik, als het goed is, ook het eerste exemplaar van het Wieke Magazine. Ik ben heel erg benieuwd!



En nog even over vorige week toen ik vroeg of er iemand verrassingspost nodig had: wat fijn dat ik allemaal reacties kreeg van mensen die dat juist helemaal niet nodig hadden. Misschien bedenk ik binnenkort zelf nog wel iemand die wat  kan gebruiken en valt er toch bij iemand verrassingspost op de mat. Dat blijft dan nog even een verrassing!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



7 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een lief mens, dat je zo blij wordt van geven!!! Hoeveel mensen heb jij niet intussen verrast met eigen gemaakte dingen!! Mooi vind ik dat!!
    Fijne dag in het museum morgen!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En maar geven... het kan jou nooit genoeg zijn he ;-) En dat maakt jou zo'n geweldig lief mens!
    Zelfs voor de vogeltjes bij anderen maak je het gezellig (en lekker, voor hun dan :p )
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vogelnetjes vind ik echt geweldig, er moét wat kleur worden toegevoegd aan die saaie, grijze winter!
    Grappig hoor, met die verrassingspost :-)
    Ben zelf bezig met een Swap-envelop te vullen en amuseer me kostelijk! Ik snap je helemaal dat je het fijn vindt om dingen te maken en weg te geven :-)
    Ik wens je nog een heel fijne week,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mens ben jij! Jij geeft het leven letterlijk kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die vogelvoernetjes. Goed idee voor een kleinprojectje, op de todo list dan maar...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze week kan gewoon al niet meer stuk voor jou!
    Wat een leuke dingen allemaal...

    BeantwoordenVerwijderen