{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 21 juli 2022

Zomervakantie: geslaagde slinger

Zomervakantie: geslaagde slinger


De leerlingen die VMBO, Havo en VWO deden, kregen in de eerste helft van juni al bericht! De MBO'ers moesten wat langer wachten.
De middelste zoon van vrienden had in de eerste week van juli goed bericht. Ik haakte ogenblikkelijk 10 pluimen aan een slingertje:


10 gehaakte veertjes, hier lees je hoe ik dit doe.


Het blijft een leuk extraatje om bij de kaart te doen.


En het past mooi in mijn zomerse slingerthema 🙂

Vanmiddag is er weer Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Ik ben van plan om daar "aan te haken", het is van 14.30 tot 16.00 uur. Hier vind je alle informatie.


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. En weer zo n mooie slinger dat blijven toch feestjes op jouw blogveel plezie in Sneek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige slinger weer die dik verdiend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer iemand heel blij gemaakt Akkelien, de slingers zijn zo leuk en zeker ook deze met dikke pluimen voor iemand die geslaagd is!!!

    BeantwoordenVerwijderen