{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 22 juli 2022

Week 29

Week 29

Op de negenentwintigste vrijdag van dit jaar is hier deel 29 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Wat zal ik daar eens bij verzinnen? Ik heb 29 dingen op de foto gezet die ik gebruik bij het handwerken:


Bovenaan: "blockmatten" (1)
De volgende rij: schaar (2), tangetje (3), kabelnaald (4), Eucalan (5), veiligheidsspeld (6), grote speld (7), knijper (8), breivisje (9), naaldpuntenbeschermer (10), centimeter (11), toerenteller (12), bol katoen (13).
De volgende rij: speldenkussen (14) met spelden (15), naalden (16) met daaronder een tornmesje (17), spoeltje voor de naaimachine (18), met daaronder een klosje naaigaren (19), haaknaald (20), breinaalden (21).
Onderste rij: rondbreinaald (22), labeltje (23), steekmarkeerder (24), knoop (25), drukknopen (26), matenchecker voor breinaalden (27), Tunische haaknaald (28), bol wol (29).

Er zijn nog wel meer dingen die ik gebruik, het ging mij er even om dat ik 29 min of meer verschillende dingen op de foto kreeg.


Ik noem ook nog even een song van de favoriete artiest van echtgenoot: "$ 29,00" van Tom Waits.

Vorige week had ik het al even over februari. In principe is er eens per 4 jaar een 29 ste februari:

30 dagen heeft september,
april, juni en november
De andere hebben er 30 en 1.
Behalve februari alleen,
die heeft er 4 x 7
en in 't schrikkeljaar nog 1 daarneven.

De negenentwintigste vrijdag van 2022 is gevuld!
Zou ik het jaar volmaken? 

Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne weekend, fijne zomertijd 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Goed bedacht om 29 artikelen om te handwerken te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik raak steeds de tel kwijt. Maar wat is dat paarse tussen de naalden met tornmesje(16/17) en het spoeltje plus naaigaren (18,19)??

    Het weer een leuke, creatieve blog geworden!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, eentje vergeten! Dan staan er zeker 30 dingen op. Dat is een dingetje waar je een pompon mee kunt maken.

      Verwijderen
  3. Ha ha weer heel origineel bedacht ik vind het weer helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht! Dat uiltje om je naalden te checken is wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed dat het je lukt om je challenge vol te houden. Ik had wel ideeen voor jouw cijferreeks maar dat is niet helemaal van de grond gekomen, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend weer Akkelien, heel uitgebreid weer en
    de foto met 29 spulletjes die bij het handwerken
    gebruikt worden vind ik helemaal TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, dat versje van het aantal dagen in de maand kende ik eigenlijk alleen in het Engels als liedje!

    BeantwoordenVerwijderen