{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 7 juli 2022

Zomer, vlaggetjes: Flaaks vlagjes

Zomer, vlaggetjes: Flaaks vlagjes


In de maanden juni, juli en augustus kun je in het noorden van Friesland de Vlasroute rijden, ik schreef er hier al over.


Afgelopen weekend was ik een dagje "on tour" met echtgenoot, lekker weg in eigen land, in 't Friese land zelfs. We reden een groot deel van die Vlasroute, dat was mijn inbreng. En een wandeling, dat was de inbreng van echtgenoot. Daar deed ik graag aan mee, want zoals ik wel vaker verteld heb, heb ik tegenwoordig de #minstens10.000stappenperdagchallenge 😉

Wat de Vlasroute betreft: daar was ook voor echtgenoot iets heel leuks: de aardappelautomaat bij Ternaard. Want daar zit veel meer in dan alleen aardappelen:


Uien, bloemkolen, diverse soorten fruit, zelfs spekjes en Friese worst. Echtgenoot vond het ook heel leuk om hier even te winkelen.
Gelukkig was er ook nog een vakje met dat waarvoor ik erheen wilde:


Kijk, er hing een voorbeeld, dit is de bedoeling:


Dit is een ontwerp en pakketje van Nynke van de winkel Selden Sá uit Franeker en het is speciaal bedacht voor de vijfde editie van de Vlasroute.
Het lijkt mij een heel leuk zomerproject. En slingers vind ik ook een heel leuk zomers onderwerp, dus ik denk dat je de komende weken vaker slingers voorbij ziet komen. Misschien ook mijn eigen eindresultaat van dit leuke pakket 🙂


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat handig om naast een mooie vlasroute en een fijne wandeling ook nog groeten en zelfs garen uit de automaat te kunnen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien hebben jullie een heerlijke dag gehad, met allemaal fijne ingrediënten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk; een aardappelautomaat... Nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen