{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 juli 2022

Zomer 2022, zomerbloem, madeliefjes


Zomer 2022, zomerbloem, madeliefjes


In de zomerse bloemen-serie laat ik vandaag madeliefjes zien:


Dat is altijd prachtig, vind ik: zoveel madeliefjes in 't gras!

Dit armbandje haakte ik jaren terug, niet zelf bedacht. De link naar het originele patroon vind je in deze blog.



Madeliefjes komen regelmatig terug op mijn blog, ze doen me altijd denken aan m'n moeder, mijn ma-de-liefste die Gri heet, en dat lijkt weer veel op margriet. Margrieten lijken weer veel op madeliefjes. 


Ik had het label "madelief" niet bij alle blogs over madeliefjes toegevoegd, dat heb ik nu aangepast. Dus veel inspiratie vind je bij dat label! O.a. deze madelief/margriet uit het Bloemen-ABC:

De M van madelief, het patroon vind je hier.

Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: