{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 juli 2022

Bloemenkrans

Bloemenkrans


Ze kwamen vrijdag nog voorbij, de bloemen van het Bloemen-ABC.
En wat zou ik daar nu eens mee gaan doen 🤔

Heel lang geleden maakte ik eens een krans, als showmodel voor in een winkel. 


Hier schreef ik over deze best wel winterse krans.

Ik koos voor een extreme make-over.
Met allemaal restjes groen


ging ik aan de haak


afwisselen een toer vasten, een toer halve stokjes, een toer stokjes, steeds 2 toeren van 1 tint. En altijd in de voorste of achterste lus insteken voor wat extra reliëf.

Uiteindelijk was 't groot genoeg om rond de krans te bevestigen:


Kijk, voor- en achterkant:


Een mooie basis waar die 26 bloemen op kunnen!


Ik vind het zelf super vrolijk en word er helemaal blij van!
Ook leuk met een iets minder uitbundige selectie bloemen. 

Alle patronen van de bloemetjes vind je onder het label "Bloemen-ABC".

Voor Breiclub.nl schreef ik een uitgebreidere blog hierover met meer informatie over hoe ik. de lap haakte. Die blog lees je hier.


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen: