{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 8 juli 2022

Week 27

Week 27

Op de zevenentwintigste vrijdag van dit jaar is hier deel 27 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Deze 27 is weer "geknipt" uit een wild haakwerk, dat van 2017.

27 zit in de tafel van 9 en die gebruik ik als ik rond haak met halve stokjes. Na de derde toer heb je dan 27 stokjes. Al is dat weer wat lastiger te zien op de volgende foto omdat ik dit spiraalsgewijs gehaakt heb. Het is van de bovenkant van m'n gehaakte poef die ik nog steeds gebruik als soort van voetenbankje.


Van 3 x 3 = 9 ga ik door naar van 3 x 9 = 27 en daarom vandaag drie collages met elk 9 getallen, van 1 tot en met 27:




Woensdag liet ik zien dat ik de 26 bloemen van het Bloemen-ABC eindelijk verwerkt heb, in een vrolijke bloemenkrans.
Voor de blog van vandaag heb ik er een extra bloemetje in gelegd en nu staan er 27 bloemen op de volgende foto:


Het bloemetje in het midden is dit vergeet-me-nietje, dat ik als broche kan dragen.

Grappig toeval: op de dag dat ik met deze blog aan 't schrijven wad, ontdekte ik dat Angélique haar jongste zoon 27 is geworden in deze week 🥳

De zevenentwintigste vrijdag van 2022 is gevuld!
Zou ik het jaar volmaken? 

Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne weekend, fijne zomertijd 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. 27, een niet heel veel gebruikt getal en toch kun jij er een blogbericht over schrijven. Tsja, zoon alweer 27.... in november is hij precies de helft van mijn leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi weer en heel verrassend hoe je dat bedacht heb.
    Wat een top krans erg leuk en heel vrolijk ik ben inmiddels bij de N

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gelukt weer, je bloemenkrans is prachtig geworden.
    Voor mij is de 27e een bijzonder getal, ik ben op de 27e geboren, mijn broer ook,maar dan van een andere maand. Mijn vader is op de 27e overleden en ik ben op de 27e gestopt met werken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik vind 27 ook een bijzonder getal, een soort van lievelingsgetal. Echtgenoot en ik kregen verkering op de 27ste en m'n zusje is geboren op de 27ste.

      Verwijderen
  4. Weer een zeer geslaagde week deze 27e, de bloemenkrans ziet er PRACHTIG uit. Op naar de volgende.......

    BeantwoordenVerwijderen