{ 'anonymize_ip': true }

maandag 11 juli 2022

Zomer 2022, zomerbloem, klaproos

Zomer 2022, zomerbloem, klaproos


In de zomerse bloemen-serie laat ik vandaag graag de prachtige rode papaver zien die ik in de tuin had:


Tijdens de wandelingen zag ik vorige zomer dit soort mooie klaprozen zomaar in een heg staan. Toen die helemaal uitgebloeid was, heb ik een gedroogde zaadbol meegenomen en in onze eigen tuin geleegd. Nu hoop ik er volgend jaar nog meer te zien, zo mooi!

Ook nog een foto van een mooie berm:


Voor het Bloemen-ABC maakte ik deze gehaakte versie:


Het patroon vind je hier.

Ik heb zelfs een label voor de klaproos, als je dat volgt, vind je nog een andere versie.


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Mooi he, zijn die klaprozen, wij hadden 2 jaar geleden een heel veld vol met deze bloemetjes in ons dorp, echt spectaculair. Het was een heuse sightseeing :-).
    Wat leuk trouwens dat jij een heel alfabet aan bloemenhaaksels op je blog hebt staan. Even onthouden, ik wil namelijk ooit nog eens een leuke bloemenkrans haken.
    Lieve haakgroetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, Tertia! Dat is precies wat ik er nu mee gemaakt heb, een bloemenkrans :-) Afgelopen woensdag liet ik het zien in de blog!

      Verwijderen