{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 juli 2022

Zomervakantie: 't zit d'ropslinger

Zomervakantie: 't zit d'ropslinger


In deze zomerse maanden vind ik slingers en vlaggenlijnen wel een leuk onderwerp. Dit is in het noorden de laatste schoolweek voor de zomervakantie. Dus dan zit het schooljaar d'rop. Daarom vandaag aandacht voor de gratis patronen van m'n Engelse dropslinger 🙂


Alle dropvariaties op een foto. 


Zelf vind ik die roze en gele met het zwarte rondje erin het lekkerst, en ook die dikkeren met in totaal 5 laagjes zijn favoriet. Al moet ik zeggen dat ik ze tegenwoordig niet meer eet. Sinds diabetes in m'n leven is, trekt het me gelukkig gewoon niet meer, handig hé!

Mocht je ook dol op Engelse drop zijn en zo'n slinger willen maken, alle patroontjes zijn terug te vinden onder het label "dropproject".


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slinger :) Lekker vrolijk en je krijgt meteen zin om Engelse drop te kopen ;) Wat fijn dat je goed met je diabetes om kunt gaan. Zal niet altijd gemakkelijk zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tof! Ik vind dezelfde het lekkerst :) Els (DDFZ)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria14 juli 2022 om 13:23

    Leuk je drop slinger een leuk klein werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer zo n mooie slinger. Vakantie modus even wat rustiger aan dat doen de meesten denk ik zo. Wens je een hele fijne zomer. Geniet ❤️

    BeantwoordenVerwijderen