{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 oktober 2015

Taartjes voor De Keuken van Tante Cake

Taartjes voor De Keuken van Tante Cake


Gisteren vertelde ik al over de opening van een nieuwe winkel in IJsselstein, De Keuken van Tante Cake, en dat ik hiervoor twee slinger had gemaakt. Vandaag laat ik de tweede zien, dat is een slinger met taartjes:


De taartjes reeg ik aan "bakkerstouw", dat past mooi in een keukenwinkel :-)








De slingers combineren ook leuk met elkaar:





Ik had ze opgestuurd en dan is het altijd even spannend of het wel aankomt. Gelukkig wel, dus bedankt, postbode!

De taartjes kregen een ereplaatsje in de winkel:


Het lijkt mij een feestelijke winkel waar ik graag even rond wil kijken!

Update: het patroon van de taartjes kun je hier vinden!

Het is weer vrijdag vandaag en daarom wens ik jullie een fijn weekend toe! Graag met veel happy momentjes :-)


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig, je taartjesslinger! Ik sta elke keer weer met bewondering te kijken naar de leuke en attente cadeautjes die je voor anderen maakt.
    Fijn weekend, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, deze vind ik helemaal fantastisch! Heb je ze zelf bedacht?
    Ik denk dat ze je slingers nooit meer uit de winkel halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt, een eigen ideetje. Ik ga denk ik volgende week het patroon/recept nog op de blog zetten.

      Verwijderen
    2. Dat zou ik heel fijn vinden, ik vind ze super leuk!

      Verwijderen
  3. Wat leuk die slinger met taartjes. Krijg gelijk zin aan taart....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat had ik dus ook! Driemaal raden wat ik net gehaald heb :-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke slingers heb je weer gehaakt Akkelien, alleen doen ze je in vanalles zin krijgen. En wat een leuk idee om voor je nichtje die omslagdoek te maken, daar zal ze echt plezier van hebben als ze terugkomt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk die slingers, dat staat toch helemaal geweldig in de winkel? Die gaan ze vast nog heeel lang laten hangen, staat zo vrolijk en feestelijk!
    fijn weekeind, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, in de winkel weten ze wel dat je een fan bent! Ik vond de eerste slinger al erg leuk, maar deze vind ik nòg leuker... de slagroom druipt bijna van de taartjes af!
    Jij ook fijn weekend... groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen